Autor: Abrak | 3.5.2024 | 0

Vážený pane starosto Biggsi,                                                                                                                                                    s odkazem na Váš dopis, týkající se výskytu čarodějných sil v osadě Roanoke, přijímám Vámi nabízený úkol. Pokud je pravdivé Vaše přesvědčení, že podezřelých osob je méně než tucet, doporučuji, aby následným krokem bylo podrobit tyto osoby soudnímu řízení. V této situaci je třeba počítat i s jistým rizikem vedlejších ztrát. Budu však pamětliv svého slibu, že ti zcela nevinní budou ušetřeni, bude-li to možné. Dle Vašeho popisu je tato čarodějnice velice mocná. Je nad mé chápání, co zamýšlí počínat si na takovém místě, jako je Roanoke. Avšak ujištuji Vás, že její dny jsou již sečteny. Doufám, že mi během vyšetřování poskytnete vše, čeho bude třeba.

V úctě Váš

Samuel Growe, lovec čarodějnic

20. dne měsíce srpna, léta Páně 1587

Kacíř: Zkáza Roanoke je asymetrická karetní hra pro dva hráče. Jeden se zhostí role čarodějnice a druhý role Samuela Growa - lovce čarodějnic. Čarodějnice se snaží provést mocný rituál spojení s přírodními silami, s jehož pomocí vesnice zcela podlehne její magii a následně bude pohlcena Matkou přírodou. V osadě, kde je v podezření z kacířství devět vesničanú, se lovec naopak snaží čarodějnici vypátrat a předat ji soudu, nebo ji upálit na hranici.

Příprava hry:

Na začátku hry je třeba připravit herní plán, který představuje osadu Roanoke a její obyvatele podezřelé z čarodějnictví. Následně si každý hráč připraví desku postavy, za kterou hraje. K ní umístí žetony a padesát karet souvisejících s touto postavou. Závěrem přípravy si čarodějnice tajne lízne kartu z balíčku podezřelích, která určí, kdo z vesničanů je skutečná čarodějnice.

Průběh hry:

Ve svých tazích budou oba hráči umisťovať své žetony akcí na karty vesničanů, aby tak využili jejich vlastnosti k hraní karet, dobírání nových karet do ruky a zisku vlivu. Čarodějnice může navíc vařit lektvary, vylepšovat vlastnosti svého pomocníka, sesílat kouzla a proklínat svého protivníka. Lovec pro změnu získává spojence, využívá lokace a nemilosrdně vyslýchá vesničany. Pomocí karet obyvatel oba hráči shromažďují po vesnici své žetony (čarodějnice tajnosti a přízeň, lovec stopy a důkazy), které jim pomohou splnit jejich cíl. 

Konec hry:

Když čarodějnice shromáždí tři žetony přízně na kartě skutečné čarodějnice, může provést rituál, a tím i ukončit hru. Lovec vítězí, pokud získá všech osm karet podezřelých, nebo když čarodejnici upálí. Když však odstraní již třetího nevinného vesničana, hru vyhrává čarodějnice.

Sdílet s přáteli:

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Katedrála - Inert pro hru
Katedrála - Inert pro hru
Akt. cena: 180 Kč
Končí za: 9 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas